Millanen on mun Curly Girl kiharapilvi?


//Yhteistyössä Cocopanda.fi kanssa//


Mun hius on aina ollu jonkun verran taipusa. Toisinaan ne on ollu enemmän ja toisinaan vähän vähemmän luonnonkiharalla.
 Mun isällä on itseasiassa ihan korkkiruuvitukka, joten kun kuulin tästä paljon kohutusta Curly Girl metodista, myös mun oli pakko laittaa tää metodi testiin ja nähä, oisko mun hiuksissa samaa potentiaalia enkelikiharaan, mikä mun isällä on.



Mä oon toteuttanut tätä metodia nyt noin kuukauden ajan.
 Ja tässä sitä ollaan tällasilla kiharoilla.
-
Mä luulen, että mun hiukset on nyt saavuttanu sen ''maksimin'' kihartumisen suhteen.
Voin toki olla väärässäkin.
Ihan enkelikiharoihin asti ei päästy.
Mutta mä itseasiassa vähän jopa jännitin, että jos mulle tuliskin samanlainen korkkiruuvitukka, kun mun isällä.
En ollu yhtään varma, olisko sellanen kuontalo sopinu mulle ja siks oon kyllä todella tyytyväinen näihin kiharoihin, mitkä mulle tuli.
Nää on tälläset rennon huolettomat.


Tän metodin myötä mä en pelkästään saanu ihania kiharoita, vaan mun hiukset myös voi paljon paremmin!
Ne on paljon pehmeemmät ja sileemmät tyvestä latvaan.
Mä en muista, millon mun hius olis ollu näin hyvässä kunnossa!
Joten tää metodi on tullu mun osalta jäädäkseen, ihan jo pelkästään hiusten hyvinvoinnin takia.
-
Ennen ja jälkeen kuvia:

 Hiukset ennen final washia.

Toisen pesun jälkeen

Kiharat n. 3 viikkoa metodilla ollessa
Kiharat tänä aamuna:


Kihara on noussut koko ajan ylöspäin, sekä voimistunut.
Hiukset näyttää myös tuuheammilta.

Oikeesti metodiin kuuluu final washin jälkeen hiusten pesu pelkän hoitoaineen voimin, mutta mä koin omille hiuksilleni parhaaksi pestä päänahka ensin pienellä määrällä shampoota (sulfaatiton ja silikoniton), jonka jälkeen vasta teen CO-washin.
Eli pesen shampoopesun jälkeen päänahan vielä hoitoaineella ja sit laitan vielä latvoihin hiusnaamion.
-
Tässä metodissahan täytyy löytää nimenomaan omalle hiukselle se sopivin vaihtoehto, koska hiustyyppejä on yhtä monta kun meitä on ihmistä.


Mä sain tätä metodia varten Cocopandalta ihania tuotteita testiin ja vaikka oon tykännyt näistä kaikista, niin silti mun ehdoton lemppari on tuo ZENZ geeli! 
Se tuoksuu aivan ihanalle ja plussaa tästä saa nimenomaan se, että tää kosteuttaa.
Muuta hiusgeeliä en enää käytä ja tätä onkin jo tilattu lisää.
-
Saadut tuotteet ja linkit:

John Masters Organics bare hajusteeton shampoo

John Masters Organics lavender & avocado hoitoaine
(Tälle ei valitettavasti löytynyt enää linkkiä)

John Masters Organics rose&apricot hiusmaito

Briogeo don't despaire, repaire hiuksiin jätettävä hoitosuihke

ZENZ Organic hiusgeeli
-
Jos sä et vielä oo kuullu tästä metodista ja kiinnostuit, niin suosittelen ehdottomasti liittymään Facebookissa "Curly Girl Suomi"-ryhmään.
Siellä on paljon tietoa, sekä kuvia metodiin sopivista tuotteista.

Ihanan kiharan (tai ei niin kiharan) täyteistä hiuspäivää!


-Miia

Ei kommentteja